DONE!

2013-01-13 @ 22:51:00
And Im done! Ansökningarna är inskickade och jag är så lättad, det har varit så oerhört mycket med alla papper hit och dit, betyg och underskrifter. Speciellt läkarbesöket som varit ett helvete haha! Eftersom jag skulle skicka in allt mitt under julen var det oerhört svårt att hitta läkartid så jag fick gå till en privat, tror inte människan visste han den skulle göra! Jag fick försöka toucha mina fingrar bakom ryggen och allt möjligt som inte var relevant! Haha, men i förrgår fick jag äntligen gå till en bra läkare som löste allt och nu är det klart!!! För er bliviande ansökningsgörare; börja då fan från första dagen, och gör bort det! skjut inteee upp det, har varit kaos för mig sista veckorna. Nu börjar ju dock den långa väntan på familj, kan ta en himla massa tid som jag förstått det.Men det är väl en del av det hela med:) Idag är det exakt 200 dagar kvar till första avresedatumet, känns som jätte lång väntan. Även fast de hela vårterminen alltid går jätte snabbt, och att sommrarna följer i samma fotspår är nog alla medvetna om. Så förhoppningsvis så går tiden oerhört snabbt! Jag är så taggad nu att jags spricker, om detta ska pågå i 200 dagar till och tiden går långsamt kommer det bli 200 ännu längre dagar för mina nära och kära;) Idag gick jag och min bästa Emma till älven för att ta profilbilden som jag inte hittat någon som jag riktigt var nöjd med. Många säger att familjerna dömer mycket efter bilden, lixom hur lätt är det att hitta en bild som ska stå ut så en familj faller för en på en gång och inte bara klickar vidare. Eftersom jag skulle skicka in allt idag så får en vi tog idag vara bra, har lagt för mycket tanke i allt så det fanns inga tankar kvar att lägga på detta! Det blir säkert bra hur som helst:) 
Det här var den bilden jag gick på! 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejheej!! åååå va kul! Ja är as taggad :D visst kan vi göra länkbyten ;)

2013-01-14 @ 16:59:33 / URL: http://www.ellinoriusa.blogg.se
Postat av: Alice Ribbenvik

Hej frida!! Tack för din kommentar! Är riktigt taggad! Jag har lagt till dig på min blogg nu! ;D

2013-01-14 @ 21:54:27 / URL: http://aliceribbenvik.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Jaa asso det är helt sjukt! Jag ansökte i April :) så det var ett tag sen!! :D

2013-01-15 @ 07:45:05 / URL: http://ellinoriusa.blogg.se
Postat av: Sara - Utbytesstudent USA 13/14

sv: Hej! Åh vad kul att du också ska iväg! Klart vi fixar ett länkbyte, har lagt till dig bland mina länkar :) btw tycker jag den bilden var väldigt bra (döör, du ska se min!) haha så tycker du ska vara nöjd med den! ;)

2013-01-15 @ 13:40:38 / URL: http://sarasusa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vad roligt :D! Det låter superbra!

2013-01-15 @ 19:09:13 / URL: http://livefearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)