MY BESTIEEE

2013-12-23 @ 07:01:00
Lyckan är så stooor! Igår kom min fina underbara vän Emelie hit efter en lång bussresan från Santa Barbara, bussen blev dock jääättte sen, ca 3 timmar så efter jag och Cindy varit på IKEA och handlat mat så gjorde vi absolut ingenting haha, körde runt lite sen så bestämmde vi oss att parkera vid bussen och kolla film på hennes telefon, vilket var väldigt litet och speciellt haha. Men sedan kooom hon, så vi var hemma här i Sahuarita efter midnatt. Imorse gick vi upp för världens längsta promenad i området, vi räknade ut att vi gick 1.1 mil. Jag vissade hon skolan och massa sånt, så det var hur skojigt som helst. Efter det for vi på zoo, haha lite små kul och spontant sådär och sedan till en utomhus galleria och sedan tillbaka till Zoot för deras christmas lights. Efter det for vi på bio med Cindy och såg Frozen igen, hehe, men alltså den är så braaaaa!! Känns såå konstigt att prata svenska, jag har stora problem måste jag säga haha, det är som att jag hör engelska när Emelie pratar och svarar på engelska även fast det är svenska, sen när jag ska prata med Cindy så pratar jag svenska med hon, tror det blev lite för mycket för mig. 
Det var stekvarmt ute, vi höll på att dö, beräknas att vara 30 grader på julafton
 
Jag hälsar på vår fina snögubbe som vi döpt Olov efter Frozen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska vi se Home Alone, puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)