DEC 13

2013-12-14 @ 00:05:58
Hej luciamänniskor, hoppas ni har en mysig lucia där hemma i Sverige:) I veckan har det varit fullfart som vanligt, mycket fotboll och mycket plugg. Nästa vecka är nämligen finals alll weekkk. Man gör ett prov i varje ämne som tar upp hela semstern sen är reslutatet 20 % av det slutliga betyget, så det är ganska viktigt haha. Men i måndags kom rektorn med ngt hel knasigt, och bra, om man gjort allt sitt arbete under terminen, alltså att man lämnat in alla uppgifter och så får man lägga på 25% av sitt reslutat, vilket är ju kanoners haha. Så hela skolan har gått lite knas över all stress, men för mig är det ju inte så jätte stor grej när mina betyg inte räknas, så tänker inte lägga ner allt för mycket tid:) Men det braiga med finals-week är att man slutar vid tolv varje dag! Måndag är vanlig dag, tisdag gör man sina prov i 1st och 2nd period, onsdag 3rd och 4th och torsdag 5th and 6th, vilket är absolut awsome för mig eftersom jag inte har 6th och 5th period har jag idrott vilket man inte riktigt kan göra prov i, men vi ska ha ngra fitness prov på morgonen men sen kan jag åka heeem:D 
 
Igår efter vi hade haft match for jag på en julmiddag i kyrkan så det var mycket trevligt, dom hade köpt cheescake från the cheescake factory så jag var mycket nöjd;) Ikväll ska jag med Carro och Brook till winterhaven, stället med alla juldekorationer, så det ska bli väldans mysigt:) Imorgon ska jag till the mall för den sista julshoppingen och sedan ut för middag. 
 
Idag innan skolan så hälsade jultomten på, en "jul"-DJ var på plats och vi hade insamling till ett sjukhus och lite julgodis och så serverades, ngra lärare som pratade lite och så, mysigt värre. Sen så var det en Club som hade planerat en flashmomb, alltså när en börjar dansa och sen börjar en annan osv tills jätte många dansar, det failade dock lite för ryktet spred sig dagen innan så alla visste som vad som skulle hända så det blev som bara att dom gjorde sin dans haha. Men tanken var ju bra iaf.
Okej, så ni vet när jag visade bilder när folk dekorerade för halloween, jul är så mycket värre haha. Folk är GALNA här borta, det här är våra grannar, dom har satt upp högtalare som spelar julmusik dyyygnet runt, tror ni jag är en aning less eller? haha
Yearbook-crew, vi fick skippa yearbooken för att vara med på alla julsaker när vi har skola före den riktiga skolan egentilgen börjar(zero period)
 
 
Min manager kollega and me efter vi tog lag foton i tisdags. Det var förresten så himla varmt, det kommer vekrligen och går från dag till dag, den här dagen var det 28 grader varmt, i decemebr

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Frida! :))))

Jag undrar om du eventuellt är intresserad av en ny design som jag givetvis gör gratis för dig i utbyte för lite marknadsföring av min egna designförsäljning. På min blogg (inlägget högst upp) kan du ta del av några få exempel på andra bloggdesigner jag har gjort.

Oavsett om du är intresserad av detta eller ej så får du hemskt gärna svara på detta så att jag inte i fortsättning skickar detta igen. :))))))

Kram

2013-12-17 @ 22:52:06 / URL: http://endearingdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)