American football game!

2013-08-15 @ 05:38:00
Hi you guys! Jag kom ganska nyss hem från min allra första american football game! Det var dock bara en träningsmatch så det var inte med alla cheerleaders, the band och det köret men det var kul ändå! Förstod dock absolut ingentning, men kunde dra slutsatsen att jag aldrig kommer spela amerikansfotboll, det är ju brutalt! Helt galna människor. 
 
Just innan så var det sista tryoutsen för volleybollen och det hade kommit en ny regel att alla seniors var tvungen att komma med i varsity, vilket är typ 10 pers och bara dom bästa sooo not gonna happen, hahah! Men coach kom fram till mig efter och var så ledsen att jag inte kunde spela, hon sa att hon älskade mig, haha ja hon sa det, och att jag var så glad och positiv och att jag hade tränat så hårt att hon erbjöd mig platsen som assistant coach, så det är där jag kommer vara en tid framöver! Vet inte riktigt vad jag ska göra men får följa med på alla resor och så iaf, det blir säkert jätte bra! Sen börjar soccern om någon månad:) 
 
Annars flyter allt bara på, tänkte att jag skulle göra ett inlägg om alla kurser, lunchen och så snart. Är det något annat som ni vill att jag ska skriva om? :) Let me know! 
 
Och juste! I måndags var vi på utbytesstudentträff med alla som har Annilee som area rep, det är jag, Alex, Eirik från Norge och Hanne från Norge. Sen är det en till tjej som bor en bit bort så hon var inte med den här gången:) Norskarna var jätte trevliga och vi kom överens jätte bra, vilket är lämpligt när vi kommer göra en hel del tillsammans. Och Eirik hade gjort skandinavisk tacos vilket uppskattades väldigt mycket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)