PLACERING!!!!!!

2013-04-05 @ 16:29:00

Jag sitter uppe i gropen i fjällen och pratar med Stina som var utbytesstudent för länge sedan och pratar om året och samtidigt som jag säger att jag känner på mig att jag kommer bli en av de med sen placering kollar jag på mobilen och ser att ett 08 nummer ringt och tänkte på en gång att det var explorius, vilket det var! JAG HAR FÅTT PLACERING! I Arizona kommer jag spendera kommande år med en annan utbytes från Frankrike! Det är den enda jag vet eftersom jag hamnade i en double placement och måste skriva på lite papper. Får alltså mer info om familjen när dem är inlämnade :-D var väldigt tveksam över hela double placement men efter ett långt mejl från Jonathan på explorius känns det mycket bättre! Återkommer så fort jag fått mer info :-D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad roligt för dig!!! grattis!
jag åker också till USA men med EF, har du lust att länka varandras bloggar? :)

2013-04-09 @ 18:10:08 / URL: http://aboutamanda.se
Postat av: Amanda

förstår det! Nej ingen placering ännu, är så nyfiken på var jag kan tänkas hamna :)

2013-04-10 @ 16:10:51 / URL: http://aboutamanda.se
Postat av: frida

Hur kommer det bli med studenten? kommer du måsta gå om ett år?:)

2013-05-03 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Hejsansvejsan! Frida Bergström heter jag och befinner mig för tillfället i Sahuartia, Arizona. Jag är här som utbytesstudent och går på Sahuarita High School, här kan ni följa mig under mitt år. Hoppas ni tycker det är intressant. Om ni har några frågor är min mejl; [email protected], bara att fråga på om precis vad som helst!:)